• info@afyonfirmarehberi.com.tr
  • +90 (551) 344 24 40

HABER DETAYI

11 Aralık 2025 08:09

Z kuşağı insan odaklı yaklaşımla sektörün geleceğini şekillendiriyor

Ekonomi ve iş dünyasında yaşanan son olaylar şöyle;

Z kuşağı insan odaklı yaklaşımla sektörün geleceğini şekillendiriyor

Mplus Ülkemiz, yüzde 71 genç çalışan profiliyle müşteri deneyimini dönüştürüyor

Ülkemiz’nin lider dış kaynak (BPO) hizmet sağlayıcılarından Mplus Ülkemiz, çağrı merkezi sektöründe genç yeteneklerin potansiyelini stratejik bir avantaja dönüştürüyor. Çalışanlarının yüzde 71’i Z kuşağından oluşan Mplus Ülkemiz, Mplus Academy çatısı altında sunduğu eğitim ve gelişim programlarıyla genç yeteneklerin becerilerini geliştirmeye odaklanıyor. Hibrit faaliyet modeli ve dijital araçlarla desteklenen faaliyet ortamıyla gençlerin hızlı öğrenme ve inovasyon yeteneklerini ön plana çıkaran Mplus Ülkemiz, insan odaklı yaklaşımıyla geleceğin iş gücünü şekillendiriyor.

Ar-Ge merkezinde geliştirdiği yapay zekâ destekli çözümlerle Business Process Technology Outsourcing (BPTO) dönüşümünde öncü rol üstlenen Mplus Ülkemiz, müşteri iletişiminde, genç yeteneklerin potansiyelini zirveye taşımayı amaçlıyor. Çalışanlarının yüzde 71’i Z kuşağından oluşan Mplus Ülkemiz, sektörde gençlerin tercih ettiği şirketler arasında yer alıyor. Z kuşağı çalışanlarının potansiyelini desteklemek adına eğitim, mentorluk ve kariyer fırsatları sunan Mplus Ülkemiz, onların profesyonel gelişimlerini de destekliyor.

“Mplus Academy ile çalışanlarımızın becerilerini güçlendiriyoruz”

Gençlerin operasyonel verimliliği, teknoloji adaptasyonunu ve inovasyon hızını artırdığını belirten Mplus Ülkemiz İnsan Kaynakları, Hizmet Kalitesi, İdari İşler ve Satın Alma Genel Müdür Yardımcısı (CHRO) Barış Şanlıoğlu, Z kuşağı çalışanlarının, oldukça kanallı ve dijital odaklı hizmet yapısına doğal bir uyum sağladığını belirtti. Gençlerin hızlı öğrenme, sorun çözme, sosyal medya ve dijital iletişim araçlarını etkin kullanma yeteneklerinin Mplus Ülkemiz adına stratejik bir avantaj sunduğuna dikkat çeken Şanlıoğlu, “Genç yeteneklerin enerjisi ve dijital yetkinlikleriyle müşteri deneyimini yeniden tanımlamayı hedefliyoruz. Bu doğrultuda Mplus Academy çatısı altında sunduğumuz eğitim ve gelişim programlarıyla, genç çalışanlarımızın hem iş gücü verimliliğini artırıyor hem de bağlılık ve motivasyonlarını güçlendiriyoruz” aktardı.

“Z kuşağıyla birlikte yarının müşteri deneyimi vizyonunu şekillendiriyoruz”

Z kuşağının iş hayatına getirdiği esneklik, açık iletişim ve anlamlı iş yapma disiplininin Mplus Ülkemiz’nin kurum kültürünün kritik bir rol oynadığını ifade eden Şanlıoğlu, “Gençlerin kendilerini ifade edebildiği bir faaliyet ortamı sunmayı önemsiyoruz. Hibrit faaliyet modelimiz ve insan odaklı yaklaşımımızla Z kuşağının beklentilerine yanıt veren, onların dinamizmini destekleyen bir yapı kurduk. Günümüzde genç yeteneklerin güçlü bir temsil oluşturduğu bir ekiple ilerliyoruz ve bu yapıyı onların etkisini artıracak şekilde büyütmek istiyoruz.

Z kuşağının yenilikçi düşünme biçimi, teknoloji kullanımındaki çevikliği ve sorgulayıcı bakışı, müşteri deneyimi vizyonumuzu ileriye taşıyan en kritik unsurlardan biri ve onlarla birlikte yarının müşteri deneyimi vizyonunu şekillendiriyoruz. Bu kapsamda insan odaklı yaklaşımımız ve inovatif bakış açışımızla, Ülkemiz’de istihdam ve müşteri deneyimi dönüşümünün öncülerinden biri olmaya devam ediyoruz” diye konuştu.

HABERE YORUM YAP

HABERE YAPILAN YORUMLAR

Hiç yorum yapılmamış.